RobotRobot

Nyheter

19-09-2023

Fremtidens kommunikasjon & markedsføring

Hvordan vil AI påvirke fagområdene kommunikasjon og markedsføring? Hvilke arbeidsoppgaver vil bli erstattet av AI? Vil kommunikasjons- og markedsavdelingene bestå av tverrfaglige team som jobber på tvers av markedsføring, kommunikasjon, HR og analyse? Har du som leder begynt å tenke på hvordan du bør utvikle dine ansatte og hvordan du skal bygge avdelingen din? Rapporten Fremtidens kommunikasjon & markedsføring gir deg et innblikk i hvordan fremtidens arbeidsliv kan se ut.

Rapport fremtidens kommunikasjon og markedsføringRapport fremtidens kommunikasjon og markedsføring

Hvordan vil arbeidsdagen vår se ut i 2030 eller 2040?

Fremtiden er en visjon som ennå ikke har inntruffet og som ikke er bestemt. Det er vi som mennesker, kommunikatører og markedsførere som vil avgjøre hvordan vår arbeidsdag vil se ut i 2030 eller 2040. Ny teknologi som for eksempel ChatGPT har utfordret og overrasket mange av oss den siste tiden. Ny teknologi har fått oss til å stille spørsmål ved rollene og ikke minst kompetansen vår.

Den femte industrielle revolusjonen er et forsøk på å finne en balanse mellom menneske og maskin, og mellom ulike disipliner. Hvis visjonen realiseres, kan den resultere i en ny virkelighet som kjennetegnes av samarbeid. Mellom menneske og AI.

I bunn og grunn er det kun våre verdier som setter grensene. Hva vi vil og hva vi gjør betyr mye. Det er du som bestemmer. I denne rapporten skal vi finne ut hva som skjer med kommunikasjon og markedsføring i Industri 5.0.

For å unngå å spekulere om fremtidens kommunikasjon og markedsføring har Quattroporte, på oppdrag av Hammer & Hanborg gjennomført en studie basert på den nyeste forskningen og forventninger som er på markedet. Alt for å vise mulige veier for fremtidens kommunikasjon og markedsføring.

Har du spørsmål om rapporten eller ønsker at en av våre dyktige konsulenter kommer til deg og din bedrift for å presentere rapporten er du hjertelig velkommen til å ta kontakt på e-post eller ringe til 22 44 33 00.

God lesning!

Vil du også lese rapporten vår om Fremtidens lederskap?

Den digitale revolusjonen med AI, big data og IoT (Internet of Things) endrer forutsetningene for fremtidens fremgangsrike organisasjoner. Som leder har du i dag flere muligheter enn noensinne til å følge, påvirke og analysere virksomheten din. Lederskap vil i økende grad handle om forholdet mellom maskin og menneske. Hvordan skal fremtidens ledere navigere i denne digifysiske virkeligheten? Fyll i dette skjemaet og få tilsendt rapporten.

Oslo

Stockholm

Göteborg

Kontakt oss