Call Center-dageneCall Center-dagene

Nyheter

16-05-2019

Gøy å være med på Call Center-dagene!

Aman på Call Center-dageneAman på Call Center-dagene

Over 400 deltakere var tilstede under Call Center-dagene 2019 og Hammer & Hanborg stilte med seniorkonsulent Aman Tesfamichael som holdt et inspirerende og engasjerende innlegg om «Hvordan lede Millennials?». Foredraget fokuserte i hovedsak på hvilke mennesker som faller inn under kategorien millennials, hva millennials verdsetter og hvordan man kan bruke det til å lede millennials.

Call Center-dagene er Skandinavias største møteplass innen kundeservice. Konferansen ble arrangert for 20. år på rad på Clarions nyåpnede hotell The Hub i Oslo. Call Center-dagene er to dager som samler ledere av kundesentre fra hele landet, som er opptatt av å gjøre sine folk gode. Programmet fylles med dagsaktuelle og interessante temaer. I år handlet det mye om praktisk, nyttig og lønnsom læring, hvor man blant annet fikk ta del i erfaringer med implementering og bruk av chat bots, ikke bare teori og skremsel om at når robotene kommer, da forsvinner jobbene på kundesenteret. I løpet av dagene fikk du flere praktiske caser, mange gode foredrag om ledelse, teknologi og kundeservice.

Vil du å høre mer om millennials, medarbeidere født 1980 – 2000 og hvordan man skal lede mennesker fra ulike generasjoner? Ta kontakt med Aman på aman@hammerhanborg.no for en uforpliktende prat!