Kveldens høydepunkter
– Innsikter: Vår egen CEO, Trine Larsen, vil dele verdifull kunnskap om fremtidens kompetansebehov, avgjørende ferdigheter for fremtiden, og nye trender i markedsføring og kommunikasjon i vår digifysiske virkelighet.
– Ferske Data fra Nordic CMO Survey: Få de siste innsiktene om hvordan nordiske markedssjefer takler sine roller. Lars Johanson fra Synlighet og Kampanjes redaktør Knut Kristian Hauger vil presentere nye funn.
– Perspektiver fra verdensledende kreatører: Ørnulf Johnsen fra danske &Co og Mathias Friis fra DAYTWO deler sine tanker om hvordan markedssjefer kan flytte fokus fra travle hverdager til meningsfull innflytelse og differensiering i den digitale kundereisen.
Program for kvelden
15:00-17:00: Fagprogram – “Kjære CMO, hva må du kunne i 2024?”
17:00-18:00: Mingling med servering av mat og drikke
18:00-20:00: Juryens presentasjon og intervjuer med finalistene
20:00-23:00: Kåring av “Årets Markedssjef 2024” og festligheter
Bli med og feire årets markedssjef 2024
Vi ser frem til en aften med bransjekolleger, hvor vi sammen feirer og hedrer de som har utmerket seg gjennom sin grundighet, gjennomføringsevne og innovasjon. Ta med deg teamet ditt for en FFF-kveld!
Vi sees den 22. mai på Grand!

Ønsker du å vite mer om hvordan vi jobber med rekruttering i et stadig mer krevende arbeidsmarked? Ta gjerne kontakt med oss!

Trine Larsen
Adm. dir., seniorrådgiver og ekspert på lederstillinger

Ingrid Melbye Olsen
Seniorrådgiver og ekspert på spesialistroller