Faglig påfyll

Faglig påfyll

Innsikt for fremtidens arbeidsliv
Håndhilse
Innsikt

Use the value of values

I Hammer & Hanborgs bok Fremtidens arbeidsliv 2.0 har vi nå lansert det nye kapittelet «10 steg til en selvstyrende...
Trine Larsen
Innsikt

Rekrutteringsselskap takket nei til fellesmøte

Mandag inviterte likestillingsminister Linda Hofstad Helleland (H) og næringsminister Torbjørn Røe Isaksen (H) representanter fra rekrutteringsbransjen for å snakke om kjønnsbalanse i norsk næringsliv. ...
Innsikt

Kick-start karrieren og bli med i en startup!

Jeg heter Emma, er 23 år og var ferdigutdannet våren 2016. Etter jeg leverte bacheloroppgaven min i Internasjonal Markedsføring i...
søknadsbrev
Innsikt

Dette er de vanligste flosklene i jobbannonser

Prisene stiger, sentralbankene strammer til og arbeidsmarkedet koker. Det virker som det mangler folk til «alt». Hva er det egentlig...
Anne Vandbakk
Innsikt

En leder som tør å satse

Anne Vandbakk er Vice President Marketing, Communications & Product Management i EVRY Norge, en rolle som blant annet består i...
Kreativ leder
Innsikt

Derfor henter de største annonsørene inn kreative sjefer

Kreative sjefer: Aina Lemoen Lunde i DNB (til venstre), Henrik Habberstad i Equinor og Gjyri Helen Werp har ansvar for...
flere kvinner i teknologi
Innsikt

Vi sponser TENK Tech Camp 2018

Hammer & Hanborg stolt sponsor og samarbeidspartner av TENK Tech Summer Camp. ...
At man går ut på dato er utdatert
Innsikt

At man går ut på dato er utdatert

Det er dyrere å betale folk for å slutte, enn å betale dem for å bli. Spesielt når det ender...
Innsikt

Endringsledelse med positivt resultat

Vi vet at engasjerte medarbeidere vil gi fornøyde kunder, og fornøyde ansatte og kunder gjør oss lønnsomme. Vår «purpose» er...
Organisasjonsutvikling

Make a life, not a living

Vi tilbringer omtrent alle våre våkne timer på arbeidsplassen – få dem til å telle! Make a life, not a living...
cv
Organisasjonsutvikling

Gi søknaden din en boost

Trenger du tips til hvordan du kan skrive en søknad som viser mer enn hvilken erfaring du har? ...
Kartlegge
Innsikt

Kundens talerør inn i toppledelsen

Selv om «alle» snakker om at de skal ha kunden i fokus, er det ikke alltid så lett å se...
12
13
14
15