Frida Ardby NyFrida Ardby Ny

Frida Ardby

Talent Acquisition Specialist

Frida Ardby har tidligere jobbet i hotell- og restaurantbransjen i 15 år, hvorav fem år som mellomleder i Front Office med ansvar for opplæring av nyansatte og gjestfrihet. Frida har studert HR og organisasjonspsykologi, og har en stor forkjærlighet for et godt arbeidsmiljø og onboarding-prosesser.

 

I Fridas arbeidshverdag administrerer hun kundeportaler, fungerer som kontaktperson for konsulenter ute på oppdrag og identifiserer og kontakter interessante kandidater for oppdrag. Hun setter pris på den sosiale siden av jobben, og bistår både kollegaer og konsulenter med alt fra praktiske spørsmål til å være en god lytter. Hun er også flink til å legge merke til små detaljer som gjør arbeidsmiljøet trivelig og hverdagen mer positiv.

 

Når Frida ikke jobber liker hun å gå på konserter og reise. Hun besøker gjerne et museum for å se kunst og nyte kultur og god mat.

Mine kolleger